Ayseksii Sırt ve bel ağrımla doktora gittik fıtık olmuşum. Resmen 6 aydır ayağımda bebek sallıyorum. Kötü yanı hala kundakla uyuyor kundaktan elini çıkarttığı gibi uyanıyor. Uyku eğitimi vermelimiym
Ogretmennannee1 Ayseksii yüz üstü yatırın . Çoktan kundagi bitirmeliydiniz 🌸 sallamayın da bırakın ne zaman isterse o zan uyusun ne kadar saat ayakta kalıcak bir bakın
Asafmomm Ayseksii bebeğim 1 yaşına kadar kundaksız uyumadı 🤭 18 aylık hala ayağımda sallıyorım senin daha küçük uyku eğitimi vermeye çalış bence
Ayseksii Ogretmennannee1 yarım. Birde yaklaşık 1 aydır sırtüstü yatırdm ondan önce yüzüstü yatıyordu rahattım o zmn kundak çözüyorduk. Şimdi tekrar alıştırayımmı boğulma korkusu yaşıyordm
Ogretmennannee1 Ayseksii benim oğlum 5 aylık olana kadar hep yüz üstü uyudu. Ben reflü yatağında yatirdigim için hiç korkmadım. Burda gazlarını da oylencok rahat çıkarıyorlar. Benim oğlumda aiclrayip uyaniyordu . Kundaklatmadi için . Oyuzden hep yüz üstü uyudu
41esra Ayseksii Eğer tam kundak yapıyorsan önce yarım kundakla başlayabilirsin birden bıraktırırsan uyku düzenide bozulabilir önce yarım kundak sonra bol sarma derken bırakır inşallah
Ayseksii meleginannesiyim hiçbişeyim kalmadı canım hala ayakta sallıyorum ama emzirmiyorum. O sürede emzirme dolayısıyla göğüslermde büyümüştü o yüzden sırt ağrısı yapıyormuş. Bişeyim kalmadı ağrıya dair ☺️
meleginannesiyim Ayseksii yaa nasıl kalmadı acaba benim ki 7,5 aylık hic yerinde durmuyo indir kaldır kucakta gezdir mahvoluyorum düzleşme ve fıtık var bende :(