frauy Ben normalde gereğinden fazla vermeyim kilo almasın diye 100 ü geçirmiyordum 90 ya da 100 veriyordum. Ama bugün 120 verdim baya baya bitiriyor dahasını istiyor ağlıyor 60 falan daha yapıyorum bi saat sonra onu da içiyor acaba çok mu verdim diye suçlu hissediyorum kendimi