Merhaba alerjik durumdaki tüm bebeklere şifa diliyorum. Bebeğim şuan 8 aylık 2 aydır yumurta tuketmiyoruz. Aktif emziriyorum hic yumurta yedirmedim. Gecmeyen egzama sikayeti, Deri ve kan testlerinden sonra diyete girdik. Azalıp artiyor egzaması bir kaçak var yada testlerde çıkmayan bir sonuç bilemiyorum. Tum paketli gidalarda lesitin maddesi mevcut artik ondan supheleniyorum. Ancak tuketmiyorum zaten arada belki gormedigim oluyordur diyebiliyorum. Deneme yanilma yapan anneleri okudum. Tamamen gecmeden nasil deneme yapabildiniz? Yada nasil bir yol izlediniz paylasirsaniz sevinirim