Angels1324 evet birde pandemi yüzünden de derslere fazla sarılamıyoruz. 2. Sınıfı hiç bırakmamak gerekiyor. Eğer küçük bebeğiniz varsa çok zor Allah yardımcınız olsun ama en azından okullar açılana kadar hiç bırakmayın herhün bir oyun oynayın çÜnkü ben kendimden biliyorum bende geç öğrenmiştim bize öğreten yoktu ki ama okulda çok üzüyorlardı beni o yüzden 2 3 ay evi falan bırakın şimdi farkettim peteklerin üzerine Pimapen lere de yazmışız çıkma mış lekeleri ,🤭