BATURALisMOM Kızlar oğlum 44 günlük erken doğum yaptigim icin sütüm gelmedi. Sadece mamayla besleniyor. Aptamil kullandık kabızlık yapti suan similac aldık. 2 haftadir kullaniyoruz bi kabiz bi degil anlamadım. Yeşil kaka demir fazlaligindan dolayi normalmis onu anladım da niye bi gun kabiz diger gun degil. Hipp oneriyorlar ama cok pahali gücümüz yetmez ona. Ne yapacagimizi şaşırdık. Bi öneri bize ?
VSD-61 BATURALisMOM doktorumun dediği bir bebek günde 5 kere 5 günde 1 kere yapabilir.eğer bebeğiniz yiyorsa aşırı gaz yapmıyorsa aldınız mama bütçenize uygunsa değiştirmeyin.He devam eden kabızlık varsa mamasına günde 1 çay kaşığı zeytin yağı koyun.
Serap_74 BATURALisMOM canm netten alın uyguna geliyo dr. Hip ve bebelac içeriği aynı duo hip sindirimi biraz daha kolaydır belki demişti mühendisliği ıyidr hipin dedi
Melosing BATURALisMOM canım biz de mamaya ilk geçtiğimizde önce bebelac gold sonra golden goat kullanmıştık 3 günde bir yapıyodu kakasını ve rahatsızlık hissi vardı. Doktor evolviaya geçirdi bizi ondan sonra resmen saatli günde iki kez yapmaya başladı. Evolvia içinde prebiyotik olan tek mama galiba diğerlerinde sadece probiyotik var. Tavsiye ederim
BATURALisMOM Ogretmennannee1 kimisi verin diyor kimisi vermeyin diyor doktora da sormayi unuttum devlete götürüyorum. Vermek gerekiyormu su kakasini rahatlatirmi
41esra BATURALisMOM yani hipp derim ama eğer maddi olarak uymuyorsa tabiki onun yerine bebelac gold kullanabilirsin
BATURALisMOM 41esra bebelac kum döktürmüş kuzenimin bebeğine doktor mamadan demis o yuzden korkuyorum.
Yagmurlu Aptamil conformil verdim ben kabizlik yapmadi , 1 2 kez oldu ozamanda mamalarina zeytinyagi koydum 1 er cay kasigi gecti deneyin sizde
Ogretmennannee1 BATURALisMOM su vermezseniz kabız olur. Benim hemsirem . Su ver mutkala bobrelerinde taş yapar . Benim bebeğime vermedim bilmiyordum hastanelik olduk dedi. Çok kızdı birde hemşiresin nasıl bilmezsin diye dedi. Mamalar anne sütü kadar su içermiyor . O yüzden kabız yapıyor zaten. Mutlaka ver
VSD-61 BATURALisMOM her seferinde değil sadece günde kere koyun yeter sürekli mama değiştirmemiz bebeğinde rahatsız eder.
defnesmomm BATURALisMOM 44 günlük bebeğin 💩 sorunu olması çok normal. Birkaç gün kaka yapmıyor ise bu kabız olduğu anlamına gelmez, yanılmayasınız. Kaka yaparken ıkınma, aşırı zorlanma, aşırı huzursuzluk gibi bi sürü belirtisi oluyor kabızlığın
BATURALisMOM defnesmomm yapinca kabiz şeklinde yapiyor ordan anlıyorum zaten. Doktor gunde 1 2 kere yapmasi gerekiyor dedi baska doktorlar bilmem kac gun yapmasa sıkıntı olmaz diyor. Bende ne normal şaşırdım yani.
BATURALisMOM EBB_94 oyle bi maddi gücümüz yok. 800 gr 172 lira. Şurda 1 ay sonra bi kutu 4 gun gidecek. Varin aylık hesabını siz yapin. Gaz sorunu yok bizim. Tek sıkıntı kaka. O da sıkıntı degil diyenler de var anlamadım bu işi.
Dilek4425 BATURALisMOM bende mama veriyim kabızlık için götürdüm doktora 10 gunu geçerse ve cisli bezi az olursa tehlikeli dedi aptamilin konforlu mamasını deneyin benim bebeğim bezen 4 günde bazen 6 günde yapiyo gazini güzel cikariyo doktora gore normal dedi