Taabyyy Merhaba hanimlar 6 ay 13 gunluk bebegim var 2 numaraya henüz gecmedim. Hip combiotik kullaniyorum.ne zaman gecmeliyim acaba? 1 numara ile Karistirmak sartmi bir de ilk etapta?
Busranehirmila Taabyyy direkt 2 numara alıp onunla devam edebilirsiz şuan karıştırmanıza gerek yok ☺️
Happydefne Gok_53 6 aylik oldunuz 2 numarami vermeye basladiniz mesela 6 ay 1 gunluk 2 numaramı verecegiz
Happydefne VERA19 simdi biz 5 ayi bitiriyoruz 6 ay oldugumuzda mi gecmemiz gerekiyir 2 numaraya yoksa 6 ay bitincemi 2 kesim var bitince ve girince diyen aklim karisiyor son 1 kutu mama var elimde 5 gune biter 2 alacagim ama emin olamadim
Gok_53 Happydefne şöyle elimde ki mama bitmişti direk geçtim eğer elinizde 1 numara mama kaldıysa bitirip geçebilirsiniz ama devamlı kullanmanız uygun değil
Gok_53 Happydefne yani 1 numarayı bitirince devam etmeyin 2 numaraya geçip onunla devam etmeniz gerekiyor