Ahmetcimmm 3,5 aylık olduk koliği ağlamaları geçti ama ıkınması hiç geçmiyor gece ıkınarak uyandırıyor kendini bu ıkınmalar ne zaman geçer 🙄🥺
Morfrenk Ahmetcimmm kafasını sağa sola döndüre döndüre ıh mıh falan mı yapıyor? Şuan atak döneminde olduğundan onun huysuzluğu da olabilir
Meacser Ahmetcimmm sıcak havlu koyun karnına rezene iki çay kaşığı verebilirsiniz bunları deneyin ben nurse harveys denedim çok etkisini gördüm hepsinin özellikle kimyon çayı
Doruk24 Anne25 benım bebegımdede aynı sorun var sureklı ıkınıyor ve kabızlıgına baglıyorum ben acaba sızdede kabızlık var mı
Ahmetcimmm Vanilya pırt yapıyor artık kendi ama sürekli kaka yapmaya çalışıyor günde 1-2 kez kaka yaptığı halde her beslenme sonrası ve uyurken ıkınıyor
Ahmetcimmm Meacser sab simplex damla kullanıyorum düzenli bi şekilde tüm damlaları denedim bunla biraz sakinleşti
ceyda-beliz Ahmetcimmm her beslenme sonrası baya uğraş gaz çıkartması için 1 kaç sefer ağızdan çıkarsın gaz cnm bağırsaklara gitmeden gazi yukardan hemen çıkartırsan azalır inşallah
Ahmetcimmm ceyda-beliz ah bi çıksa ahhhh dakikalarca sırtına pıt pıt emzirir emzirmez alıyorum kucağıma yok bana mısın demiyor
Ahmetcimmm Vanilya gözünüz Aydın darısı bize inşaallah benim oğlum da çok gazlı hatta bazen düşünüyorum saç telinden ayak tırnağına kadar gaz dolu bebem diye 🥺😂
Kuzey_keremcik Ahmetcimmm Ay canim ya benim oglumda 3 aylik oldu inaliomaz.ikiniyor sanki kati yiyor zaten gazli bir bebek kolik degil ama ikina skina bi hal oluyor bir ayda 2 gaz ilaci bitirdim😔kakasini ve gazini yaparkrn boyle insallah gecer🙏