OykuAda bı öğlen kahvaltı dan sonra uykusu bastırdı bende emzirmeden yatağa götürdüm iste hangi yastiga yatmak istiyorsun dedim oyun oynadığımızi sandı yatti birine. Bende yanına uzandım. Telefondan pışpış sesi açtım. Biraz mizikladi biraz ağlar gibi oldu kalkmak istedi oturdu yatırdım falan konustim sonra tavana bakarak uyudu. Aksam da yemekten sonra oynadı falan uyku saatine yakin emzirdim baktım gozleri gidecek gibi hemen kaldırdım hadi dedim altimizi alalim pijamamizi giyelim onlari yaptık sonra yine yastik sectik falan 😂 tabi her uykuya geçişte ağlıyor ama alışacak elbet ya