Fakuuu arkadasım bebeğim 3 aya yaklaşıyor, bende aynen oyleyım.. Sürekli çingene salıncagın da sallıyorum. Evın duvarlarını deldik ip bağladık salıncak yaptık düşünün. Basında sürekli sallamamı istıyır, bıraktıktan 2,3 dakıka sonra uyanıyor. Resmen evde hıc bır iş yapamıyorum. Çok denedım yanında yat emzir uyusun felan giç bir işe yaramıyor. Bende cok çaresizim. Aglayark uyuyor, asla tam dalamıyor...
😭😭😭😭😭😭😭😭