Serifeinc4 yormakta ve kafaya takmakta inanın haklısınız burdan takma sakin kal demesi kolay ama inanın başka çaresi yok ki bunun . Hatta ben her emzirmeden sonra pompa yapıyorduk sonda o sütü veriyorum falan . Bebeğim 6 aylık daha yeni anladım geçen gün . Pompa falan yalan hep . Emzirmeyle acayip artıyor ve fark ediyor . Allah sabır versin bize walla zor . Doktor da öyle demişse hele size öyle , takmamak imkansız yani normal 🥰