Umutisa canım ben Urfa’da yaşıyorum hemşire 2aylık alışında gidin belgeyi bize getirin dedi neyse 2bcuuk aylıkken gittik doktor dediki 3.ayından sonra yapılıyor 3aydan önce yapılan rapor net değildir temiz çıkmaz bizde 3aylıkken gittik ortopedi doktoruna temiz çıktı bşrde 6.ayda gelin kalça röntgeni çekelim dedi