Merhabalar bebeğim alerjik bir bebek, ilk 3 ay kolik gaz sancılarıyla geçti ondan sonra gece ağlamaları bitti fakat gündüz uyanıkken hep mızmız şuan 8 aya gireceğiz uyanık olduğu her dakika huzursuz tahlilleri falan hep temiz alt dişleride çıktı ama bitmiyo mızmızlığı bir oyuncakla 1 dakika bile oynamadan atıp ağlıyor artık çok tükendim kollarım belim tutmuyor neden olabilir sizce yaşayan varmı ??