Kızlar merhaba size sormak istediğim oğlum şuan ortalama kiloda fakat ilk 3 ay kilo alımı vardı. Sonrasında çok azaldı ve ayda kaç kilo alması gerekiyor. Uykusuz biraz huysuz bir bebek.Sırf bu yüzden almıyor diye düşünüyorum. Doktora götürdüğümde ortalamada diyor. Ortalamada olması kilo almasada olur mu demek yani anlamıyorum.