dilay12 biz kızıma hep fisher price oyuncaklar aldık doğduğunda. Hiçbirinin yüzüne bakmadı. Sonra baktım ki bu böyle olmayacak, bi oyuncağı 300-400₺ arası olma yolunda ilerliyor, direkt ikinci el uygulamalara bakmaya başladım.
25₺ gibi çok komik bir rakama fisher price eğitici elma aldım. Nasıl oynuyor onunla anlatamam. Sıfırdan farksızdı, bir çizik bile yoktu üstünde. Sonra 60₺ ye yine fisher price’ın bir oyuncağını aldım. Canavar kumbara gibi bir şey. Resmen sıfır ayarında ve şu an üretilmiyor da zaten. Bence sizde ikinci el bakın. Ben artık puzzlelar dışında pek sıfır oyuncak almıyorum :)