Hayırlı geceler kızlar ikizlerim var 17 aylık kızım gayet mutlu canı yanmadıkça ve ufak defek şeyler dışında aglamaz fakat oglum herşeye aglar kardeşi ile itişirler aglar elindeki oyuncağı kaptırınca aglar eline alır herhangi birşeyleri oynar fırlatırken attııı der atar sonra kahkaha atar düşüşüne sonra canı yanmış gibi oturup aglar napcam bilmiyorum aklınaza gelebilecek herşeye aglıyor kafayı yiycem sizce neden fikriniz var mı gayet yumuşak davranıyorum konuşuyorum ama işin içinden çıkamıyorum. Hakkınızı helal edin uzun oldu