Merhabalar anneler 2. Aya yeni girmiş anneler neler atlattınız yazalımmı?ah ben ne ceketim tek basıma doğumdan beri bebegim sarılık oldu enfeksiyon kaptı 25 gün yogun bakımda yattı bana göstermediler hastaneyi dava etim bebwgimi göstermiyorlar diye 1😀😀 kovid wn dolayı dediler 15 gün ömrümden 15 yıl gibi gitti ama simdi yanımda 2. Aykmıza girdik simdi de kolik olduk ciddi gaz sorunumuz var