Hayalayaz bebeği gazdan çatlayan ağlayan hiç bir annenin anasondan haberi olmadığını sanmıyorum. Bizi bile içtiğinde uykuya meyleden bir bitkinin bebeği rahatlattığını değil de kendinden geçirdiğini düşünüyorum. Ayrıca koliğin pik zamanları vardır, iyi olduğu kötü olduğu aşırı kötü olduğu günler. Ya iyi günlere denk geldiğinde anason verdiyseniz de anason yarıyor sandıysanız? Anlık gaz krizlerine belki çözümdür ama kolik gibi doğumdan itibaren olan bir şeye hayır