Aslında bir çoğumuzun bilmesi gereken birşey ama ne yazıkki bazı şeyleri bilmiyoruz bende geçenlerde okudum.dili damağa bastırmak korkuyu azaltıp insanı rahatlatiyormus hatta eskiler korktugumuzda elleriyle damağımızda bastırırlardı bilinclimi artık yoksa bilinmeden yapılan birseymi bilmiyorum yalnız bu bilgiyi okuduktan sonra acaba hamilelikte yaşadığınız bir kötü olayınız oldumu belkide bu şekilde kendini rahatlatiyordur