NurR GAMA bende kullanıyorum şimdi de bezden sanırım hiç etkisi olmadı bende çok hassas davranıyorum altını da havalandırıyorum hergün yıkıyorum kuru bırakıyorum çiş yapsa bile alıyorum hemen 🤔
msraaa09 NurR ben poplin kullanıyorum ama cnm arko kremi diyo etrafımdaki tacrübeli anneler birebirmiş
NurR Srht ben yiyorum hep ya hiç aklıma gelmedi o bi doktora soriyim ama doğduğundan beri hep yerim yani olsa ilk zamanlar olmaz mıydı 🤔
Srht NurR evet canım öyle birşeyse diye aklında olsun diye yazdım, Ama devamlı yiyorsan ve ilk kez yaşadıysan değildir! bazen bezlerde pişik yapabiliyor yada ıslak mendiller falan inşallah biran önce geçer!
Ahmedinannesi NurR bütün pişik kremlerini denedim diyebilirim.Mustela,uni baby,sudocrem,desitin ve zeytinyağı..Ama en iyi sonucu bepanthol pişik kreminde aldım,kesinlikle tavsiye ederim..
Eylulll NurR vardır diye düşünüyorum canım tabi ki ben her alt açmaya kullanıyorum tatlım merak etme müstelaya ve bana dua edeceksin 😘😘😘
Ddmyvz NurR bezinizle alakalı olabilirmi acaba prima premium care kullanıyoruz 37 günlük bebeğim hic sıkıntı yasamadık
NurR Ddmyvz sanırım bezle ilgili bende ona geçmeyi düşünüyorum bacaklarda iz yapıyo mu molfix çok yaptı da bide kaç kiloya kaç numara kullanıyosunuz
egeMeN Bulgaristan malı bir krem var mavi bir kutu adı "zdrave" . Bulabilirsen dene derim gerçekten etkili , bundan başkası fayda etmiyor diyen çok kişi var. Bende devamlı kullanıyorum çok memnunum. Koyu bir kıvam olduğundan idrarını ve kakasını temas ettirmiyor. NurR