NurR Bebeğim pişik oldu ve geçmek bilmiyor 😔 doktor hametan kullan dedi günde iki defa kullanıyoruz altını açık bırakıyorum günde en az yarım saat hiç faydası olmadı ne iyi gelir bi çözüm söyleyin lütfen 🤔 sudocrem zeytinyağı hiç iyi gelmedi 🤔
Merveedd NurR sudocream aslında süper iyi geliyor akşam biraz kızarıklık hissettim oğlumda bolca sürdüm sabah hiçbişi kalmamıştı
Esraabrklu NurR en basit olan krem arko kremler vardır ya hani al kesin çözüm..hemen geçer. Çok pahalı da değil ama denemelisin kesinlikle
aliesradestan Bepanthol pisik kremi var dehset bisey benim oglumun boynunun alti oldu gecen gun sivilce sivilce olmustu ondan surdum gun icinde kaybol mutlaka denemelisin
NurR aliesradestan ondan kullandım canım daha azdı pişiği onu bile geçirmemişti bebeğe göre değişiyor demekki
Emili NurR yok hic bisi olmaz cnm, sur biraz acik birak, bide kullandigin bez ile ilgili olabilir pisik. Mesela bize sleepy pisik yapiyor, molfix ve prima kullaniyorum donusumlu indirimde hangisi ise onu aliyorum
Eylulll NurR canım mustela görüp görebileceğin en iyi krem. Biraz pahalı ama pişik asla olmuyor. Kızım 20 günlük maşallah hiç pişik olmadı. Geçen gün afedersin kendi özel bölgemde de pişik olmuştu kızımın kreminden sürdüm ertesi güne geçmişti bir dene zaten bırakmayacaksın sonra :) her alt açmaya önce popoyu yıka sonra da Kremi sür havaalar sıcak hem serinlesin çocuk
NurR Eylulll eczane de var mı canım ondan bide pişik iyileştikten sonra da önleyici olarak da kullanabilir miyim
Eylulll NurR vardır diye düşünüyorum canım tabi ki ben her alt açmaya kullanıyorum tatlım merak etme müstelaya ve bana dua edeceksin 😘😘😘
Serenyigit Bebeginizde alerjik bir durum olabilir mi? Sut ve sut urunleri alerjisinin de ilk belirtisi inatla gecmyen pisik
Serenyigit NurR yediginiz her besin direk anne sutunden bebege geciyor benim bebegimde alerji var domates peynir yumurya tavuk margarin tereyagi paketli yiyecekler dokunuyor ve direk popoda inatci pisik huzursuzlk meme reddi kakada agir kku ve sumuksuluk oluyor sut ve sut urunlerine alerji diye arastirabilirsinz
Srht Bizdede şeker içeren gıdalar alerji yapıyor! Yüzü şişiyor ve poposu pişik oluyor! Hiçbirşey yapmasamda şekerli şeyleri kesince düzeliyor yarın güne!!! Öyle birşey olabilir mi acaba sizinde?!
pasaninannesi NurR hergün duş aldırıyor musunuz ? Birde her alt açmada pişik kremi sürüyor musunuz ? Ve altını açınca güzel kuruluyor musunuz ? Ben bunları yapıyorum daha pişik olmadı arada hafif pembeleşiyor kremi bol sürüyorum geçiyor. Bezde pişik yapıyor olabilir her bebeğe her bez iyi gelmiyormuş maalesef 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Reyhan0066 NurR canim şu lansinohun gogus kremi varya bide onu denesene onun iyi geldigini duydum bide belki eski kafa diyceksin ama ne varsa eskilerde var bence benim abimin kucukken poposu ulumuş dökülmüş annem ne yapsa geçmemis bi aile buyugumuz bi teyze anneme toprak elemesini ve ısıtmasını soylemis topragi elemisler isitmislar tabii o zamanlar hazir bez yok naylon bez kullaniyolarmis bezin uzerine topragi sermisler onun uzerine de temiz bi bez koymuslar 3 gun oyle bezlemisler abimi 3gunde kesinlikle yaralardan eser kalmamis sonucta zararli bisey degil denemk istersen...Allah yardimcin olsun