Benimminikim kızım 1 yaşına girecek 8 kg bile değil henüz biz hala nutricia infatrını kullanıyoruz bizimki biraz genetik, baba tarafından troid olduğu için kızımda da troid çıktı ve çok hızlı çalıştığı için kilo alımı yavaş sağlığı yerinde olsun önemli değil diyip duruyorum ama bugün yıkarken fark ettim küçücük kaldı elimde yavrum mamanın yardımı oluyor birde diş çıkarma dönemi olunca korumaya çalıştığımız kilo da gidiyor bir uzman dr ile görüşün derim her mama farklılık gösterebilir