Asafina Sdtyldrmklkn bende yara göğsüm icin sağdım ama inanın çıkanın iki katını rahat bebegin emiyor. Tam sagmiuor makine. Benim kızım daha güzel bosaltiyor siz daha cok emzirmeye bakın. Insallah emer yine şanslısın uykuda emiyor. Bence geceleri mama yapmak zor bir sey
Sdtyldrmklkn Dogabebekkk Bebelac Gold aldım. Sma kabız. Hip combiotik kusturdu. Tahlil yapmadan özel hastane ar mama verdi Aptamil hasta oldu çocuk. Bebelac Gold iyi 1 haftadır kullanıyorum
Seymassssssss 3434 bu makineye göre değişir , lansinıh makine kullanıyorum tekli ile 30 dk, çiftli ise 15 dk. 2 buçuk saatte bir sağıyorum . Şimdi çiftli makine kullanmaya başladım çekimi de daha iyi sütümü artırdı , diğeriyle tam boşaltamıyordum hissediyordum
Tortilla heyipekto evet benm kızım 8 aylık ek gıdaya gecınxe sagayım dedm püre yaparken 10 cc anca cıktı dusun kızım sabah aksam lıkır lıkır emer yani cıkan sute baksana