Dyg_snsl @Arassbusss Demir ilacı kullanıyor musunuz halden düştüm ya baya fazla eskiden böyle değildi saat başı taşıyor
Arassbusss Dyg_snsl Kullanmıyorum canım bende de kansızlık var normalde değerim cok düşük hic halim kalmıyor kullanmam lazım normalde demir ilacini artık ped yetistiremiyorum kalktığım yer kan revan içinde kalıyor şok oluyorum 🤷♀️🤦♀️