humeyra_kayraa Kızlar Mama Vermeyi Ne Zaman Bıraktınız Bebişlerinize ? Yada bu Konuda Fikri Olanlar Varmı ?
[silindi] humeyra_kayraa 1 yaşa kadar kesin verilmeli 2 yaşa kadar günde 2 kez verilmeli diye biliyorum
Dogavesultan humeyra_kayraa 2 yaşına kadar öneriyor doktorlar genelde bende 2 yaşından sonra bırakmayı düşünüyorum bazen yemek yemek istemiyor kızım mama istiyor kurtarıcım oluyor resmen 13 aylık bu arada
humeyra_kayraa Dogavesultan Bizde 12 aylığız doktorumuz azaltın azalta azalta bırakabilirsiniz dedi ama emin olamadım