tavsaninannesi üzülmeyin rabbim başka dert vermesin inşallah sağlığı yerinde olsun sizde bi yandan sütünüzü arttırmak için takviyeler alın bi yandanda mama desteği verin beğenmesede alışacaktır inşallah biberondan sonra sizi bırakmaz bizim kız hiç emmedi beni meme reddiyle doğdu maalesef hemen biberon verdik mama verdik aç kaldığı için siz yinede sık sık emzirin mamayı da üç saatte bir diyorlar genelde iki saatte bir verin inşallah geçer hepsi canınızı sıkmayın