Kizlar annem ve babam sehir dışında bazen bebeğimi görmek için görüntülü arıyorlar.oda telefona bakıyor Bazen bebeğimin resmini cekmek icin on kamerayı açıyorum bakıyor video cekiyorum. Kendisini sesini duysun diye videosunu izletiyorum . Bunun haricinde evimizde tv acilmaz izlenmez. Ama bunları yaptığım içinde icim biraz buruk. Abartıyor muyum yanlış mi yapıyorum yoksa. 5 ay 10 günlük