Bizimde hep sağ tarafına yattı sola yatmak istemiyordu bende siizn gibi tecrübesizdim düşünemedim yatırdım hep , sağ tarafta basık oldu .e bebekten dönmemesi için yastıklar var ondan aldım hep soluna yatırmaya çalıştım 6 7 aylık olana kadar yine belli oluyordu.kask taktırmayı düşündüm ama öncesinde beyin cerrahına götürdüm dktor gerek yok kasklık bi durum yok dedi .kendi dönmeye başlayınca istediği gibi yatıyor zaten siz erken bile farketmişsiniz benim daha geçti şuan 10 aylığız çok net düzeldi kafsı bizim