Gamze-H Bebelac ile Bebelac Gold arasında ki farklar nedir çok merak ediyorum ben oğluma Bebelac gold Nutricare 2 aldım ama bir sürü çeşit var 🤦♀️😬
YasemiNYagmur1 Gamze-H marka olarak bilmiyorum ama Gold olanlar kilo alımı zayıf olan bebeklere öneriliyor diye biliyorum
iki_prenses_annesi201 Gamze-H bebelac goldun sindirmi daha koly oldgu içn farklı cnm… Mayalama işlemi görüyormuş goldu.. Gaz ve kusmayı da engelliyor 😊
gamzeoguz3 Gamze-H bebekse golf reflü olan bebekler için özel üretilmiş ama maalesef çözünmüyor ve aşırı köpük oluyor oda daha kötü yapıyor sma kullandık memnun kaldım ama hipp ye denemek istedim işte o mükemmel biraz pahalı ama en azından çocuğun yediği lokma ağzından burnundan gelmiyor
41esra Gamze-H bebelac gold gaz yapmayan canım bizde onu kullandık gaz sorunumuz varken şimdi hipp kullanıyoruz
Duru33 Sma kullanıyordm bi şikayetimde yktu ama bebelac gold denemk istedim pel severk içmiyor gibi geldi ve tortu kalıyor çok iyi çalkalamama rağmen tam çözünmüyor sma daha iyiydi hafifi bi sallamayla eriyordu Duru-1 Gamze-H
Esrans Gamze-H Ben de çok duydum ama alakası yok bence ben de Hipp kullanıyorum ve değiştirmeyi asla düşünmüyorum. Hafif bir mama ağır değil
Gamze-H gamzeoguz3 Hiç öyle düşnme canım biz doğduğundan beri hipp kullanıyoruz ama çocuk hiç doymuyor sürekli aç her mama sonrası kusuyordu biraz çevremdeki herkes bebelac kullanıyor kime sorsam çok memnunlar bende o yüzden geçtim hem daha uygun fiyatı oğlumda 6 buçuk aylık oldu ek gıdada alıyor
Duru33 gamzeoguz3 bebelac gold reflü olanlar içinmiymş anlamadm cnm bnm bebeğimn reflüsü yk ama bebelac gold almştm
iki_prenses_annesi201 Gamze-H umrm cnm.. Bnm kızım golda başlynca gaznı rht çıkarmaya başlmştı kusması da kesilmişti
41esra Gamze-H her çocuk Farklı oluyor işte hepsini denemek lazım o yüzden bizde doğumdan bu yana sma aptamil bebelac gaz yaptı sonraki sürebebelac gold kullandık şimdi de hipp kullanıyoruz çok memnunum
Matruyoska Ben de aptamil kullanıyordum, bebelac gold a geçtim kilo alımı düşük çünkü, bir de uykuda besleniyor 5 aylık oldu. Ama köpük oluyor Evet. Reflüye iyi geliyor mu gerçekten ve kilo aldırıyor mu acaba?
Matruyoska Ben de aptamil kullanıyordum, bebelac gold a geçtim kilo alımı düşük çünkü, bir de uykuda besleniyor 5 aylık oldu. Ama köpük oluyor Evet. Reflüye iyi geliyor mu gerçekten ve kilo aldırıyor mu acaba?
Demetalp Ben de 1. 5 ay hipp kullandım gayet iyiydi ama tek kötü yanı doyurmamasıydı Sma ya geçtim gayet memnunum daha uzun süre tokluk sağlıyor