Kızlar dışarı çıkarken bir kaç saatliğine çantaya mama yerine buzluktan süt ve sıcak su koysam dışarda onu versem olur mu yada diyelim ki hava sıcak 2_3saate kendi kendine eridi ılıdı öylece süt içirsem bişey olur mu çok şükür sütüm varken mama vermek istemiyorm dışarıda her yerde de emziremem sizler nasıl yapıyorsınuz