Kızlar hem emzirip hemde antideprasyon ilac kullanan varmı acaba lütfen bir sey söyleyin kullanmaya basladım doktor kullabilirsin süte gecmez dedi ama içim hic razı olmadı o yüzden emzirmeyi kestim. Zaten bebeğim pek emen çocuk değil mamayla besliyorum en basından beri ama vicdanımda hic rahat değil hatamı yapıyorım diye nolur bir sey söyleyin cok huzursuzum günlerdir 😔😔😔😔