yigitinannesiiii Ek gıda olarak ne verebilirim ne yapabilirim sabah ek gıda verince üstüne mama içiririmmi yoksa doyar mi ? Gece ek gıda verip yatirimmi çok soru sordum özür dilerim annislerl 🤦
YasemiNYagmur1 yigitinannesiiii gece ek gıda vereceksiniz uyumadan 1 1.5 saat önce vermelisiniz ki rahatsız etmesin. Örnek veriyorum ben kahvaltı yaptırıyorum mesela uyuyacağı zaman da mama veriyorum. Öğlen çorba uyurken mama.. hep böyle ilerledim
HSena yigitinannesiiii kahvaltı için irmikli meyveli muhallebi yumurta kendi yapacağınız cici bebe lor peynir patates gibi şeyler verebilirsiniz akşam için de et sulu sebze çorbaları ve püreler yapabilirsiniz yatmadan birkaç saat önce yedirin
alinaannee HSena bebek irmiği mi nişastası mı kullanıyorsun yoksa normal nişasta mı biz de başlayacağız ama o kadar zor ki 🥴
HSena alinaannee normal irmik kullanıyorum ben nişasta kullanmıyorum bazen pirinç unuyla karışık yapıyorum inan hiç zor değil ilk başta insan bocaliyor bir kaç haftaya alışırsın ek gida tarifleri için uygulama indir ben çok faydasını gördüm
YasemiNYagmur1 yigitinannesiiii 1 yaşına kadar mama vermek gerekiyor. Sadece ek gıda aldığı da aldığı için sadece mama içtiği zaman ki kadar çok vermek gerekmiyor. Ben 1 günde 5 kere veriyorum gece de dahil.
HSena yigitinannesiiii çok değil 2 gün yapmadığı falan oldu ama sıkıntı yaşamadı zeytin yağı koydum çorbalarina