Pamuguum bende direk pütürlüyle başlamıştım ama taşınma işlerimiz girdi çok ilgilenemedim hemen yedirmek için pütürsüz şeyler yaptım sonra miniick bi şeye öğürmeye başladı her defasında kustu günde 2-3 kez kustuğu oluyodu bende biraz dinlendirdim sonra yavaş yavaş çok minik şeylerle başldım tam yanaklarının olduğu yere koydum yemeği ve hep karşısında bende yedim öyle alıştık şimdi 11 aylık ama yinede öyle çok büyük şeylere otomatik öğürüyo çiğnemeden😂 pes etmeyin ama zorlamayında yavaş yavaş elbet olucak💗