Duru33 son aylar dikişlerinde ağrı oldu ama bir sıkıntı olmadı hatta doktor 39. Haftayı doldurdu da doğuma gitti erken almadılar yani. 2 gece hastane de kaldı 3. Gün eve geldiğinde gittim kucağında bebek ayakta oynuyor sen iyi mısın 2 gün önce ben mi doğurdum dedim güldü valla normal doğursam böyle ayaklanamazdım diye hemen ayaklandı ağrısı sızısı olmadı ilk doğumunda daha zordu herkes 2. Daha da kötü olcak derken kız maşallah evine geldiği gün gayet rahattı hatta sezeryan olmadığını düşündüm 😂😂