Misirekmegii hareketlenip yürüdükleri zaman demir değeri düşebiliyormuş. Biz başka bi doktora gittik 18ay kontrolünde. 18aya aktif kullanılmalı dedi. Yeniden düşebiliyormuş yani. Çünkü et, balık tavuk ıspanak vs çok yer yine de sınırda çıktı. Yemeyle içmeyle değilde takviye olarak Türk insanının genetik yatkınlığı varmış kansızlığa. İleride depoların sağlam olması için 1.5 yaş kullanımı öneriyomuş bu gittiğimiz doktorda. Hepsi başka bişey söylüyor ne bilim 😅