Muge1234 canım her bebek için annesi en özel kişidir. Benimki 8 9 aya kadar başkasından bana gelmek istemezdi benden de başkasına atlardı kaynanamdan kardeşimden falan bana gelmek istemezdi ama hiç de alınmadım buna. Çünkü bana güveniyordu ve bu yüzden başkalarına rahatça gidiyordu. Hatta kardeşim garipsiyordu bakışlarından anlıyordum ama ben gayet normal olduğunu biliyordum o yüzden takmıyordum.Şimdi 15 aylık ve kiminle olursa olsun yine dönüp dolaşıp bana geliyor şebeklik yapıyor🥰