Deniz92 Şunu demek istedim okul olduğu gün okula gitmeyip hastaneye yatış yaparsanız zaten bildirmeniz gerekir ve rapor hakkınızdan düşer. Ama atıyorum Cuma akşam rahatsızlandınız hastaneye yatışınız yapıldı ve Cumartesi de çıkış yaptınız bu durumda bildirmenize gerek yok ve rapor hakkından da düşmez, bunu söylemek istedim gayet açık. 😉😏