Oğlum 17 aylık kızım 40 günlük ikisinide emziriyorum gebeliğim süresincede emzirdim çok şükür üçümüzde sağlıklıyız sütüm fazlasıyla da yetiyor🙏 Kendi ailem kayınvalidem ve etrafımdaki bir çok insanın baskısına rağmen ısrarla emzirmeye devam ettim iyi ki de cevremdekileri değil de doktorumu dinlemişim eğer değerlerinizde hem sizin hemde bebeğinizin bu sıkıntı olmazsa bırakmanıza gerek yok çocuk doktorumuz 6 aylık hamileyken bırakmamı söyledi ama ben Doğum doktorumu dinledim 🙏