Öncelikle cok kararlı olmanız lazım başladıysanız pes etmemrniz lazım ilk basladıgımda kendımı kötü hissettim beni emmesini özledim sonra yıne basladım baktım boyle olmıcak ıkı yasında dahada zorlanıcam karsr verdım bıraktım insanın içi buruk oluyor ama elinde sonunda bırakıcak zaten sakın meme ucuna salca biber vs seylerle korkutmayın oda bır travma olusuyormus ben hıcbırsey surmedım yavas yavas güzel bir sekılde meme yok dıyin Her meme dıye yanıma geldiğinde meme yok dıyordum net birşekilde kazagımı kaldırmaya calısırdı açmazdım meme uyudu derdım geldıgınde dıkkatını baska yöne cekıyordum yada su verıyordum kutu sütlerden alıp onu verin karnı sürekli tok olsun agzı bos durmasın gündüz bu sekılde oyalayın aglıcak zırlıcak aglasın pyunlar oynayın üzülmeyın sonucta canı acımıyor benimki memede uyuyordu bide gece uyandıgında aglama krızlerıne gırıyordu su verıyordum susmadıgı zaman kucagıma alıyordum sakince konusuyordum tamam oglum aglama geçicek ben yanındayım senı sevıyorum aglama annecım diye konusuyordum sonra salona götürüyordum ısıkları acmayın loş olsun orda sakınlestırın yıne anlatın meme uyudu annecım bizde uyucaz şimdi diye bak heryer karanlık herkez uyudu gibisinde ilk 1 ay boylr gecti gece aglama krızlerı sonra düzeliyor sadece siz kararlı ve istekli olun