Mom155 Kızlar oğlum 3,5 aylık. Ne zaman kaşıkla d vitamini versem kaşığı farkettiğinde tiksinmeye başlıyor. Yarın öbür gün yemek yedirirken sıkıntı olur mu? İyice huylanmasın kaşıktan falan
Busrabektas Mom155 Ben dogdugundan beri damla veriyorum cay kasigi ile damlaya kolayca agzini aciyor hatta suan 7 bucuk aylik yemeklerini de cay kasigi ile yemeyi seviyor, belki bebege gore degisir ama zannetmiyorum kasiktan soguyacagini
Morfrenk Mom155 demirden tiksiniyor olabilir benim kızımda öyleydi, mama kaşığı alın ucu silikon olanlardan.