pogacayanakli_aylamm ben Bebeğime kullanıyorum günde 2kez sabah akşam 4damla çalkalayın birde bayanlar her bebeğe her gaz iyi gelecek diye Birsey yok ben gayet memnunum Bebeğim gaz çok rahat yapıyor gaz damlası yardımcı oluyor birde Bebişinize 1çay kaşığı su verin günlük kakasını ve çişini rahat yapar ben 1aylık 1kasık 2aylık 2kasık veriyorum Bebeğim çok sağlıklı Allah’a şükür