EsraKuzeyy Kizlar 3 buçuk ay önce doğum yaptım sezeryan. geçen ay regl oldum ama 2 gün çok çok az geldi. Bu ay hala olmadım 10 gün geçti. Sizin doğum sonrası adetiniz duzenlimiydi. Emziriyorum bu arada.
Eminerd EsraKuzeyy 5,5 ay sonra oldum bende ilk 3 gün baya yoğun geldi. Sonra günde bir iki damla bende anlamadım 🤭 düzen beklememk gerekiyormuş
birboncukannesiiii EsraKuzeyy 6aylık oldu kızım hala olmadım. Belirtisi bile yok. Emzirmeyle orantılıymış diye okumuştum.
EsraKuzeyy Normal bir durum demekki 🤣 doğum sonrası hamile kalmak çok kolay aman dikkat diyor herkes. Korunuyoruz ama regl olmayınca panik olmuştum. 🤦