Fatossakarya2020 13 aylık kızım asla şurup içmiyo içirmeye çalıştıkça yutmuyo hiç bi şekilde içiremiyorum nasıl içirebilirim ?
Deletedmom62626 Fatossakarya2020 önceleri benim oğlumda icmiyordu zamanla renkleri öğrendi renklere ilgisi var oğlum bak mor kırmızı beyaz sarı turuncu diyerek şeker yer gibi iciyor şimdi
defnesmomm Fatossakarya2020 şurubun tadı çok kötü olduğu için mi reddediyor acaba? Damlalık ile vermeyi deneyebilirsiniz. Benim kızım da 13 aylık. “bak mama vereceğim sana” diyorum. Sırf meraktan yürüyerek geliyor yanıma, ağzını açıyor. İçiriyorum 😊
Fatossakarya2020 Deletedmom62626 gördüğü an anlıyo zaten başlıyo ağlamaya içmiyo zar zor ağlayarak içirmeye çalışıyorum
Deletedmom62626 Fatossakarya2020 hangi suruptan iciriyorsunuz doktora deseniz aromalı olanlar var onlardan verse
Demetbulut Fatossakarya2020 1.bucuk cc cekiyorum suruptan siringaya agzini acinca sıkıyorum yavas yavas oyin gibi geliyo ogluma
Hosgeldiannelik Fatossakarya2020 ben ateşlendiğinde calpolu mandalina suyuna koyup içirdim. Mandilana suyunu içmeyi hep sevdi o yüzden her şeyi ona koyuyorum.
MGYE Fatossakarya2020 bazılarını içiyor bazılarını ağzına kaşığı koyduğum an çıkarıyor bazen bardakla veriyorum su içtiğini sanıyor
GoGirl Fatossakarya2020 siringayla az az icirmeye çalışın babasi kucaginda tutsun bi sıkın yutsun bi daha
Mysunshines17 Fatossakarya2020 9 aylıklar ,ilk günden bu yana yok gaz damlası yok ateş düşürücü derken hepsini çay kaşığı ile verdim hala da öyle veriyorum ama benimkiler bayılıyor suruba,Devite filan 🙈
Balkes Fatossakarya2020 şırınga ile veriyorum şuan 2 yasinda hala o yönteme devam ediyoruz içmediği durumlarda ya kendi kucağıma yatırıp zorla iciriyorum eşim yada annem varsa onlar tutuyor ben şırınga ile az az veriyorum yanaginin iç kısmına sıkarsanız tukuremiyor da