Valla ben de aynı durumu yaşadım bebeğim daha iki üç günlükken. İnternetten araştırınca orda normal diyo diye oh iyi bari dedim. Birkaç gün sonra ilk doktor kontrolümüze gittiğimizde sarılık değeri olması gerekenden yüksek çıktı. Doktor yeterince anne sütü alamamış dedi. Bu yüzden bir gece fototerapi alıp hemen mama takviyesine başladık da geçti çok şükür. Demem o ki illa iki saate bir emzirmeliyim olayını bırak bol bol emzir. bebek bir memeden emip bırakınca hah doydu diyodum ben, iki saat sonraya alarm kuruyordum. Şimdiki aklım olsa bebek memeyi bırakınca diğer memeyi de emzirirdim, uyandırıp yine emzirirdim.