merve6106 molfix pure&soft 4 numaraya gececegim kararsız kaldım molfix külot bezemi geçsem yoksa 4 numara pure&softta devammı etsem
Tired_mom merve6106 kilot bez için erken sizi yorar devamlı soymak altını komple çıkarmak vs kilot bez yazın rahat öylece geziyo4 hemen giydiriyorsun falan
Hazalperi merve6106 pure softtan bende çok memnun kaldım ama baby turco doğadan a geçtim daha uygun ve bulması kolay diye
Ayseboy Pure soft çok güzel fakat normal molfix öyle değil bebeğiniz pişik olabilir , ben hep pure soft kullanıyordum şimdi baby turco bebek bezine geçtim çok memnunum eğer denemek isterseniz pure soft kadar memnun kaldım
merve6106 Ayseboy pure softtan çok memnunum tek sıkıntı netten aldıgım için bitmeden sipariş vermem gerekiyor
merve6106 Hazalperi bende bulması kolay bide uygun diye önlem kullandım birkac gün gündüzleri çocugum pişik oldu bıraktım hemen
Ozlemefe merve6106 biz 4 de kullandik yeni 5 e geçtik memnunum bir yasinda oglum püre softda 5 son galiba bende 5 küçük olunca yeşil molfix alicam kilot olanıda denemek istiyorum cunku bir yas sonrasi kaçıyorlar alt bağlamamak icin
Sevilayy_1 Ozlemefe külot bezinde beden sıkıntısı var normal bezini tavsiye ederim ama içinde partiküleri hissediliyor normal mi bilemedim külot bezin 5 ile 6 arasında 4 parmak fark vardı 🤷🏻♀️
Sevilayy_1 Ozlemefe primanın yeşil paketini deneyin bu ay annem almış molfix mecbur kullandım asla kötü diyemem ama bi prima değil
Ipek09 Ozlemefe ben ikisini karısık kullanıyorum ama pure soft cok daha güzel yeşili cok kalın geldi bana birdaha tercih etmem bir paket kaldı bitsin kullanmam hele yaza dogru acıkcası asla kullanılmaz bence beniö fikrim bütçenize uyuyorsa pure soft cok güzel
Sevilayy_1 Ozlemefe molfix pureyi kullandık oda iyi bez di yeşil molfix yeni kullandık bi deneyin yapmaya bilir oğluma çoğu bez yaptı 🤷🏻♀️
Kahveliseker Ozlemefe biz aksine yesilden beyaza geçtik degistirmeyi tavsiye etmem size. Yesil pakette surekli tasti oglumun karnina çıktı çişler
Ozlemefe Ipek09 canim ben doğdu dogali pure soft kullaniyirum suan bir yasinda 5 numaradayız ama biraz daha büyüünce olmucak püre soft da 5 te bitiyo mecbur olduğumdan yeşil molfiks e geçerim diye dusundum bende seviyorum pire softu keske 6 sida ciksa
Ipek09 Ipek09 p Ozlemefe yaşamadım ama şans baskasına yapabilecek bir bez cünkü bence kalın bir yapısı var pure soft kullanan begenmez yeşilini