Hiç biri güzel değl. Kireç gibi. Anne sütüne devam. Kiloda gerileme olana kadar devam edelim dedi benim dr. Az da olsa kilo alsa anne sütünden yeter dedi. Çok şükür düzenli beslenme bol su faln sütüm yetti. O mamalarıda kullanmadık. Zaten kullanamıyoduk :( öğürüyodu hep canım kızım.
yarın 6.aydayız dr kontrolümz car diyeti açmaya başlıcaz ek gıdaya geçicez 😍 inşallah