Çok zor bi 4.ay atağı atlatmıştık, zorluğunu geçtikten sonra farkettim🙊 kızım normalde de huysuz olduğundan sanki o hali normal gelmişti. Ama atak bitince anladım ne kötü geçirdiğimizi. Geceleri 10 kere uyanıyordu. Bazen eşim bazen de ben sabahlıyorduk. İnanılmaz uykusuzduk. Atak bitince olabildiğince normalleşti ve geceleri 1-2 kez uyanarak uyumaya başladı. Biz de artık geceleri uyuyup dinleniyoruz çok şükür.
Şimdi sadede geleyim, hep ayakta sallayarak uyutuyorduk buna da son vermeliyiz dedik. Ben bayadır uyku eğitimleri nasıl veriliyor araştırıp bilgi topluyordum zaten. İlk kez bugün kızımın tüm rutinlerini bitirdik ve beşiğine geçtik. Loş ılıkta uyku arkadaşıyla oynamaya başladı biraz ben sadece beşiğin yanında oturdum. 1-2 kez ağlar gibi oldu kucağıma alıp sakinleştirip tekrar koydum. Saate baktım tam yarım saat içinde uyudu. 😍 eşimle şok olduk. Hala inanamıyorum. Ayakta sallarken bile direnen bebek kendi başına uykuya daldı. Şimdi merak ediyorum bunun devamı gelecek mi yoksa bir tesadüf müydü…😊 bugünümüze şükür, inşallah böyle devam eder, maşallahınızı alırız. Kızımdan pek ümidimiz yoktu bu konuda ama ben yine de hep denemek istiyordum. Çünkü 40 I çıktığından beri hep aynı saatte uyutmaya aynı rutinleri yapmaya özen gösterdim. Özellikle son 2 aydır hiç aksatmadan. Birazcık bundan dolayı umutluydum. Allahım inşallah bu sevincimi boşa çıkarmaz🥰 uykusuz anneler bu sevincime hak verecektir🥰🧡