Bebegim 7.5 aylik anne sutu yetersiz geliyorr
Saat aksam 5 de kasik mama yaptim yedirdim icine yarim muz koymusdumm sonra uyuduuu
7 de kalktiii bende emzirmeden formul mama deniyim dedim kasikla verdim biberonla icmiyordu cunkuu onu icirdikdenn sonra agzindan burnundan gelene kadar kustuuu
Sizce neden olmusdurr usuttumu yoksa baska bise yuzundenmi acaba
Ilk cocuk tecrubesizim