Hazalperi benimde aynı canım. Ben uyandığında beş on dakika beşiğinde konuşuyorum güldürüyorum, sonra o odadan alıp on dakika gezdiriyorum sonra oyun halısında yatıyorum orda da on dakika duruyor. Sonra ana kucağına alıyorum orada sallanan oyuncaklar şıngıraklar falan oyalanıyor biraz. Sonra acıkmış oluyor zaten besliyorum bikaç gezdirme bez değiştirme derken zaten bir buçuk saat geçiyor tekrar uyuyor. Hep bu şekilde