ATC Kızlar çok acil bebeğimi bırakıp PTT ye Doğum paramı çekmeye gidicem de acaba o parayı almanın bi zamanı var Mı yattıktan sonra istediğimiz zaman gidip alabiliyomuyuz yani 3-4ay sonra falan yoksa 1-2 ay içinde almamız mo gerekiyor
Dogam41018 ATC 2 ay içinde çekilmiş olması gerek. Çekilmez ise emanete alınıyor ptt tarafından. tekrar 170 ten başvuru yapman gerekiyor verilmesi için
Dogam41018 huzur- ben çekemedim 170 i aradım emanete alınmış çekmediğiniz için dedi tekrar başvuru yaptık 10 gün içinde tekrar yattı. 🙄
Dogam41018 ATC 3 ay çekmedim. E devletten işgöremezlik ödemesi diye bir yer var. Orda paranın hazır olup olmadığı zaten görülüyor.