Aygl-12 Merhaba kızlar ya oğlum 4 aylık çevreyle pek iletişimi yok bazen kendımı parçalıyorum güldürüp sesler çıkarması için olmuyor ama bazende baya sesler çıkarıyor ve gülüyor ama genel sus pus ben ve babası dışında kımseye doğru düzgün gülümsemiyor bile sessız duruyor moralsız duruyor bu normal mı böyle olan varmı aranızda 😢
Yarim_Kilo_Kiyma Aygl-12 Bizde 4,5 aylığız tam tersi uyanır uyanmaz güler, gece karanlığında bize kahkaha atar şaka gibi 😁 Dikkatşnş çekecek oyuncaklar alın, stiker yapın odasına
BuseCan Aygl-12 bu hallerini özlersiniz 😊 her bebek aynı değildir gayet normal içinin rahat etmesini istiyorsan doktoru ile iletişime geç canım
Katya Aygl-12 bence normal çünkü ben dikkat ediyorum mesele geçen ay hiçbir şekilde benim dışımda kimseye gülmezdi bu ay eşime de gülüyor. Bazı söylediğim sözleri ne zaman duysa gülüyor artık. Yavaş yavaş bir ezber algısı gelişiyor. Daha çok yolun başındayız. Endişelenmek için erken bence.
Aygl-12 Yarim_Kilo_Kiyma maşAllah ne güzel bizim ki suratsız somurtkan :( aldım çoğu oyuncağınıda sevmedi hemen sıkılır mızmızlanır yanı
Yarim_Kilo_Kiyma Aygl-12 Renkli stikerlara çok bağırıyor bizim ki, sizde bir deneyin isterseniz. Odasının bir duvarını hayvanlar, bir duvarını da uçaklar balonlar ve boy ölçer yaptım, belki fikir olur sizede
pandemibebegi Atakta galiba şu an. Canını sıkma hiç benim kızım da 4 aylık bu aralar baya huysuz ve moralsiz. Geçer diye ümit ediyorum ben büyüme evresinden geçiyorlar ve sonunda daha güzel şeyler oluyormuş 🌺
Aygl-12 Babasıyla baya üzülüyoruz bu duruma öyle şeyler yapıyorum neşelensin kahkaha atsın yok beyfendı keyfıne göre takılıyor bugün okadar müzikle dans sonra hoplatma C-E yapmışım vallahı çok Nadır sırıtmıl ful odaya odaklı herseye bakmaya dıkkat kesme derdınde olmuş
Mom079 Aygl-12 daha küçük cnm benim oğlum 11 aylık daha yeni yeni kahkaha atıyor. Bu onun mutsuz olduğu anlamına gelmiyor ğzikcek bişey yok aslında sakin kendi haline bi bebek demekki
Aygl-12 Mom079 ya inşAllah geçer 11 çokmuş ben nasıl dayananacam bu hallerıne İnşAllah böyle devam etmez
Elifnurx Benim Oğlanı görsen ciddiyet olarak gelmiş dünyaya dersin bizde öyleydik güldürcez diye ne uğraşırdık Şimdi 5.5 aylık gülüyor kıkırdıyor her bebek olmuyor takma kafana 😍 sağlıcakla büyüt evladını 🌷
Aygl-12 Elifnurx ya birazda olsa rahatladım ya öyle olunca benim moralim çok bozuluyor yeğenlerim bıcır bıcırdılar ben görmedin böyle ciddi sessız bebek ama ağlama konusunda masAllahı var onda sorun yok ☺️
Elifnurx Çok normal canım bizimdd öyleydi ağzıımızı yüzümüzü binbir sekle sokuyorduk da napıyo bunlar dercesine bakıyordu suratımıza şimdi konusmaya bile calısıyor değişik sesler gülmeler yapar daha 😇
Mom079 Aygl-12 endişe etme canım sağlığı yerinde olsunda gerisi olur zamanla oluruna bırak relax takıl🥰
Aygl-12 elifle evet haklısınız ama diğerlerine yazdığım gibi çok somurtkan biz babasıyla fazlaca gülmeyi severiz kime çekti oğluşum 😍